![مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی](/Content/File/Input/Image/Output_Header_CMS_TrainingCourses-14020621-12.47.19.png)
کتابخانهها نقش مهمی در توسعه و اصلاح دانشی که روز به روز در حال گسترش است، ایفا میکنند. تمایلات روبه رشد نسبت به مدیریت دانش تمامی ابعاد و اهداف یک کتابخانه را دربر میگیرد. مدیریت دانش نیازمند روشهای مکمل بهخوبی سازماندهی شدهای در خصوص نحوه اداره کردن، انتقال سریع اطلاعات به پرسنل و رفتار آنان، است. این امر نیازمند رشد متمرکز سیستمها و سرویسهای اطلاعاتی منحصر به کاربران کتابخانه در سطح فردی است. چرا که یک فرد کاردان در کتابخانه، ایدهی جمعآوری و سیستماتیک کردن اطلاعات در دسترس را در نظر دارد. به دلیل توسعه فناوری اطلاعات و کاربرد آن در حیطه علم اطلاعات و دانش شناسی، درک فعلی از مدیریت اسناد به مدیریت اطلاعات تغییر یافته است و هنوز دوباره تغییرات به سمت مدیریت دانش است. در این محتوای آموزشی، عناوین:
- مفاهیم پایه مدیریت دانش
- تشریح انواع دانش
- تعاریف مدیریت دانش
- رویکردهای مدیریت دانش
- هدف مدیریت دانش
- مزایای مدیریت دانش
- کتابداری و مدیریت دانش
تشریح شده است.
جهت دریافت محتوای فایل آموزشی، در زمان ثبت نام حتما پست الکترونیکی خود را وارد نمایید تا محتوا به آدرس ایمیل شما ارسال گردد.
![مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی](/Content/File/Input/Image/Output_SeasonImage_CMS_TrainingCourses-14020621-12.50.21.jpg)
این دوره، متشکل از عناوین آموزشی مفاهیم پایه مدیریت دانش، تشریح انواع دانش، تعاریف مدیریت دانش، رویکردهای مدیریت دانش، هدف مدیریت دانش، مزایای مدیریت دانش و کتابداری و مدیریت دانش میباشد.
0 نظر