یک شرکت فعال در زمینه لیزینگ خودرو از هوش مصنوعی، برای ارائه درک روحیات برندهای خودرویی جهان استفاده و حیوان درونی خودروسازان جهان را مشخص کرد.
یک شرکت سوئیسی فعال در زمینه لیزینگ خودرو از هوش مصنوعی (Chat-GPT4 و Midjourney)، برای ارائه درک روحیات برندهای خودرویی جهان استفاده و حیوان درونی خودروسازان جهان را مشخص کرد. نحوه درک هوش مصنوعی از روحیات برندهای خودرویی جهان یا بهتر بگوییم حیوان درونی خودروسازان جهان را با یکدیگر مرور می کنیم:
تسلا- یوزپلنگ: نوآوری، سرعت، روحیه بینایی
رنو - خروس: هویت فرانسوی، تطبیق پذیری، خلاقیت
فورد- گاو نر: قدرت، قابلیت اطمینان، روح آمریکایی
پورشه- پلنگ: سرعت، لوکس، دقت
هیوندایی- روباه: سازگاری، کیفیت مقرون به صرفه، طراحی هوشمند
بی وای دی- آفتاب پرست: نوآوری، سازگاری، پایداری
کیا- بز کوهی: قابلیت اطمینان، مدرنیته، سازگار با محیط زیست
سیتروئن- قو: خلاقیت، راحتی، ظرافت فرانسوی
جیپ- سایگا: ماجراجویی، ناهمواری، میراث آمریکایی
مینی- خرگوش: جمع و جور، چابک، هویت بریتانیایی
فولکس واگن- سگ یابنده لابرادور: قابلیت اطمینان، تطبیق پذیری، دوستی
ب ام و- عقاب: دقت، فوکوس، عالی
اشکودا- سگ آبی: مهندسی عملی، ارزش قابل اعتماد، سادگی
تویوتا- لاک پشت: قابلیت اطمینان، کیفیت، نظارت بر محیط زیست
آئودی- گوزن قرمز: پیشرفت های تکنولوژیکی، آگاهی زیست محیطی، لوکس
فیات- سگ تازی: استعداد ایتالیایی، سرعت، سادگی
مرسدس- کلاغ سیاه: پرستیژ، هوشمندی، لوکس
پژو- طاووس: ظرافت، اعتماد به نفس، میراث
ولوو- خرس قطبی: ایمنی، مهندسی قوی، آگاهی زیست محیطی
0 نظر