کتاب نبض مشتری در دست شما، به این سوال پاسخ میدهد که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شامل چه اجزایی است و یک کسبوکار برای استقرار آن، چه مسیری را باید طی کند.
کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) درمورد مفاهیم، راهبردها و پیادهسازی سخن گفته است. این کتاب، تئوریهای جذاب و تازهای را در حوزهٔ مشتریمداری، مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل مؤثر بر آن در بر گرفته است.
کتاب مذاکره حرفهای، تمرینها و روشهایی را به شما یاد میدهد که به کمک آن در هر شرایطی مذاکره اثربخشتری داشته باشید. این کتاب به سؤالهایی مانند آیا شما باید اولین پیشنهاد را بدهید؟، چگونه باید پیشنهادها را مطرح کنید و به آنها پاسخ دهید؟ چگونه میتوانید از طرف مقابل امتیاز بگیرید؟ و چگونه میتوانید به توافقی مناسب برسید؟ پاسخ میدهد.
کتاب مدیریت ارتباط با مشتری، اثر آدریان پین، مجلد بیستم از مجموعه کتابهای تجارت جهانی است که در زمینهی ارتباط با مشتری نگاشته شده و تمامی مفاهیم کلیدی مربوط به این حوزه را دربرمیگیرد. نویسنده در این کتاب به عاملی مهم برای داشتن فروشی بهتر و سودآور، یعنی هنر و مهارت ارتباط صحیح و درست با مشتریان اشاره دارد. صاحبان مشاغل و شرکتها میتوانند با کمک راهکارهای اثر حاضر به کسب و کاری پررونق و پرسود دست یابند.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بسبب محیط چالشبرانگیز کسب و کار که پیش روی سازمانها در سراسر جهان امروز قراردارد، اهمیت بیشتری مییابد. این موضوع بویژه در صنایعی که دستخوش تغییرات در آرایش و پیکربندی کانالهای توزیع سنتی میشوند، مهم و حیاتی است