در این کتاب برداشتهای نادرست از مفهوم نوآوری باز و عواملی که مانع اجرای درست آن میشوند، بررسی شده است.
این کتاب سعی میکند با تکیه بر فرهنگ سازمان و با استفاده از کار تیمی، کسب و کارها را در مسیر رسیدن به اقیانوس آبی قرار دهد.
کتاب ایدۀ عالی مستدام به شما یاد میدهد که چگونه ایده، پیام یا نظر خود را به گونهای طرح کنید که اثرگذار باشد و به خاطر سپرده شود. نویسندگان این کتاب به مدت ده سال روی این موضوع که چرا بعضی از ایدهها موفق میشوند درحالیکه بقیه شکست میخورند؟ تحقیق کردهاند.
این کتاب تأکید میکند که نوآوری، محصول خلاقیت فردی نیست و نتیجهی کار تیمی و اجرای روشمند آن است و همین جاست که نقش رهبر تیم نیز بیان میشود. این کتاب نتیجهی سه دهه تحقیقات در زمینهی نوآوری را در چارچوبی کاربردی ارائه میدهد و یک نقشهی جامع در اختیار تیمهای خلاق قرار میدهد.
این کتاب به شما کمک میکند تا به توانمندیهای خود برای ایجاد تغییر در جهان اعتماد کنید،علاوهبراین با ارائه راهکارها در کشف و پرورش خلاقیتتان به شما کمک میکند.