این دوره آموزشی با هدف شناسائی، تحلیل، مدلسازی و بهبود (بهبود روش/ اتوماسیون) فرآیندهای کسب و کار (بانکی) به منظور دستیابی به اهداف سازمان ارائه شده است. در این آموزش به تشریح عناوین زیر پرداخته شده است:
- مبانی مدیریت فرآیندهای کسب وکار BPM
- چگونگی شناسائی و تحلیل فرآیندهای کسب و کار
- معرفی استاندارد BPMN2
- مدلسازی فرآیندهای کسب و کار با استفاده از استاندارد BPMN2
- مدلهای مرجع، معماری سرویس گرا و ارتباط آنها با BPM
- پیادهسازی فرآیندهای کسب و کار با استفاده از BPMS
- شناسائی، تحلیل مدلسازی فرآیندهای نمونه بانک ملی
جهت دریافت محتوای فایل آموزشی، در زمان ثبت نام حتما پست الکترونیکی خود را وارد نمایید تا محتوا به آدرس ایمیل شما ارسال گردد.
در صورت تمایل به دریافت/ بهرهگیری از خدمات و محصولات مرتبط با مدیریت فرایند در کسب و کار و یا فعالیت خود، با ما تماس بگیرید.