انواع CRMها در دنیا به چهار نوع استراتژیکی، عملیاتی، تحلیلی و تعاملی دستهبندی میشوند. هر CRM ممکن است در یک و یا چند دسته قرار بگیرد.
انواع CRMها در دنیا به چهار نوع استراتژیکی، عملیاتی، تحلیلی و تعاملی دستهبندی میشوند. هر CRM ممکن است در یک و یا چند دسته قرار بگیرد.
CRM استراتژیک
این نوع مشتریان را در اولویت قرار میدهد و به شما این امکان را میدهد که از اطلاعات مربوط به مشتریان و روندهای بازار برای اتخاذ تصمیمات تجاری بهتر، استفاده کنید.
CRM عملیاتی
این نوع به شما امکان میدهد تا کسبوکار خود را بر اساس دادههای مشتری که جمعآوری میکنید بهتر مدیریت کنید.
CRM تحلیلی
نوعی CRM که امکان تجسم دادهها را فراهم میکند و به شما بینش بهتری در مورد مشتریان، تعاملات آنها با کسبوکارتان را میدهد.
CRM تعاملی یا مبتنی بر همکاری
در اینجا، تأکید بر روشی است که میتوانید با فروشندگان و توزیعکنندگان خود بر اساس دادههای مشترک مشتری، تعامل برقرار کنید.
در صورت تمایل به دریافت/ بهرهگیری از خدمات و محصولات مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کار و یا فعالیت خود، با ما تماس بگیرید.
0 نظر